מטבח גינה נירוסטה

מטבחי חוץ נילסן ישראל nielsen.co.il

נירוסטה הוא חומר מועדף שמאז ומתמיד היה משטח מושלם עבור הרבה מאוד מטבחים. בקולקציית המטבחים של נילסן ישראל, מככבים מטבח גינה נירוסטה שהוא החלום האולטימטיבי של כל מי שרוצה מטבח בגינה ושיהיה נוצץ ומבריק כמו חדש.

מדובר על מטבח שקל מאוד לתחזק וקל מאוד לנקות, והוא אמור לשמש את בעלי הבית בארוחות בגינה וגם לאירוח. גם מי שיש לו חצר אפילו לא במידות גדולות, לא רוצה לטרוח כאשר הוא מארח ורוצה שיהיה לו קל להשתמש בחצר. מטבח מנירוסטה הוא מוצר מאוד מבוקש היום בקרב אנשים שיש להם בית פרטי, וכל הקיץ גרים בחצר. שום מזגן לא יעניק להם אוויר טבעי ובריא כמו הבריזה לפנות ערב.

נירוסטה הוא חומר אולטימטיבי שעומד בכל רמה של מזג אוויר, ולא משתנה בו כלום. הוא לא דוהה, לא מאבד את הצורה ולא מתנפח כמו עץ. זה חומר יוקרתי ובדיוק מהסיבה הזו עושים מטבח גינה נירוסטה ולא שום חומר אחר. 

מטבח גינה נירוסטה – לארח כמו באמריקה 

החלום הישראלי הוא לחיות כמו באמריקה. אם תציצו בסדרות של לייף סטייל אצל האמריקאים, שחצי מהם גרים בבית עם גינה, תגלו שישראל במובן הזה היא ממש כמו אמריקה. מטבח גינה נירוסטה אפשר להשיג היום בארץ באיכות ובגימור הכי טובים, בעיצוב ובסגנון הכי יוקרתיים. אם אתם רוצים לארח בחצר שלכם בבית, בלי לרוץ הלוך חזור למטבח הביתי, לחסוך בזמן וגם בכוחות שלכם, אתם חייבים מטבח גינה נירוסטה ואין שום דבר שיכול להחליף את זה. עץ לא יסבול לחות ורטיבות של גשם. חום גורם לעץ להיסדק ולהישבר. אתם נשארתם עם נירוסטה וזה באמת החומר הכי נכון למטבח בחוץ. 

מטבח כזה יכול להכיל כל מה שאתם צריכים. גם מקומות אחסון, גם כיור ולשלב בו תנור או גריל על האש, ומה שאתם יכולים לעשות על הגריל הזה, בטעם וברמה, שום תנור ביתי לא יכול לעשות, ואת זה חייבים לעשות בחוץ. אף אחד לא עושה על האש בתוך הבית. 

בחירה של מטבח גינה נירוסטה – מטבחי נילסן 

העצה שלנו היא להתחבר עם מטבחי נילסן, שהיא החברה המובילה בארץ בתחום של מטבח גינה נירוסטה, מטבחי חוץ וחזיתות למטבח. תוכלו להציץ בקטלוג המטבחים המוכנים שלה, או להזמין מטבח שתוכנן במיוחד עבורכם. 

כל חברה צריכה לדעת מה גודל המטבח שהיא צריכה כדי שהמטבח יתפקד נכון. יש הבדל בין מטבח שנקנה לגינה לבין מטבח נירוסטה לחברת קייטרינג, אולם אירועים או בית קפה. כל אחד יכול לכוון למטבח שהוא צריך. 

בנוסף לכך שגוף המטבח יהיה מנירוסטה אצילה, אפשר להלביש על המטבח חזיתות למטבחים, לצפות אותו בחיפוי שגורם לו להיות מעוצב ואופנתי. גוף המטבח עשוי מנירוסטה, אפשר לצבוע אותו בצבע מהקולקציה של צבעי נילסן, או להזמין לו חיפוי במיוחד. אפשר להזמין מטבח עם משטח גרניט עליון בעובי של 12 מ"מ, או חיפוי גרניט דק. אפשר לשלב כירות וכיריים בגדלים ועיצובים שונים. גריל לצליית בשר קטן או גדול על גס או גחלים או שניהם גם יחד. 

חזרה אל דף הבית

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ

מאמרים בנושא ריהוט ומטבחים

עיצוב מטבחי חוץ

מטבחי חוץ מחירים

היום יותר קל מאי פעם, להגיע למחיר הנכון של המוצר הנכון. בואו נדבר על הטרנד העולה בכל גני האירועים למיניהם- מטבחי חוץ, ונוביל אתכם צעד

קרא עוד »
מטבחי חוץ נילסן ישראל nielsen.co.il

מטבח גינה נירוסטה

נירוסטה הוא חומר מועדף שמאז ומתמיד היה משטח מושלם עבור הרבה מאוד מטבחים. בקולקציית המטבחים של נילסן ישראל, מככבים מטבח גינה נירוסטה שהוא החלום האולטימטיבי

קרא עוד »
חזית עץ מצופה

מטבח חוץ מתצוגה 

מטבחי חוץ הם הפתרון הכי חדשני היום, לגני אירועים, מסעדות ובתי קפה שיש להם גם חצר. עד היום בגני אירועים לדוגמה, היו נוהגים לשנע את

קרא עוד »
מטבחי חוץ נילסן ישראל

מטבחי חוץ לגינה

לפני כ-25 שנה חלה מהפכת הדיור הגדולה שיצרה את הישובים הכפריים: מודיעין, מכבים, רעות. אליהם הצטרפו אחר כך פרדס שנה, בת חפר ועוד היד נטויה

קרא עוד »