מטבחי חוץ לגינה

מטבחי חוץ נילסן ישראל

לפני כ-25 שנה חלה מהפכת הדיור הגדולה שיצרה את הישובים הכפריים: מודיעין, מכבים, רעות. אליהם הצטרפו אחר כך פרדס שנה, בת חפר ועוד היד נטויה היום בארץ לבניית החלום של הרבה מאוד אנשים בית פרטי.

למי שלא גר בבית פרטי, אין את ההזדמנויות שיש לכאלה שגרים בבית כזה. מדובר על בית פרטי שקד, נפרד מבניין. הכי שקט שיש. לא שומעים את השכן ממול ולא את השכן מהצד השני. כל משפחה בתוך המבצר שלה, ולעתים זה באמת מבצר בו מתנהלים חיים אחרים לגמרי.

בגלל העובדה שמדובר על בית פרטי, לרוב הבתים הללו יש חצר או גינה, לפעמים גם בריכה. מה שקורה בחוץ, הופך לחלק מהחיים של המשפחה. בקיץ הם יכולים לבלות בחוץ יותר מאשר בפנים. אפילו בחודשי הקיץ החמים ניתן לפנות לחברת השכרת צ'ילרים ובכך לפתור את בעיית החום הכבד. וכשהם נמצאים בחוץ, הם לפעמים רוצים גם לארח את עצמם בארוחה או אחרים. בדיוק בגלל זה הם צריכים מטבחי חוץ לגינה, שיתפקדו ממש כמו המטבח הפנימי שלהם בבית.

איך מתכננים מטבחי חוץ לגינה?

כאשר אנו אומרים מטבחי חוץ לגינה, אנחנו בהחלט מתכוונים למטבחי חוץ עשויים אלומיניום. זהו חומר הגלם היחיד העומד בכל פגעי מזג האוויר ויכול להם. המטבח בניגוד לעץ, לא דוהה, לא מתנפח ברטיבות ולא קורה לו כלום. משום כך כל מטבח לגינה עשוי מאלומיניום.

אם אתם משפחה גדולה שגם נוהגת לארח הרבה אנשים, תוכלו לתכנן את המטבח שלכם לגינה לפי הצרכים. כמה אחסון אתם צריכים? מה בדיוק אתם הולכים לאחסן שם. האם אתם זקוקים לשני כיורים? טוחן אשפה? מקרר, תנור בגודל מסוים. כל אלה ייקבעו לאחר שתבהירו לחברת ייצור מטבחי חוץ לגינה, מה אתם מתכננים לעשות במטבח הזה והוא יתוכנן בהתאם. 

אתם יכולים לעשות מטבח כפרי, מטבח קטן או מטבח גדול. זה תלוי גם בצרכים שלכם, וגם בשטח של הגינה שלכם. ברור שאין שום טעם להציב מטבח אלומיניום גדול על שטח של גינה קטנה, הוא יתפוס את כל השטח כמעט וצריך להשאיר גם מקום לגינה. בכל מקרה זה צריך להיות מותאם להרגלי הארוחות המשפחתיות והאירוח שלכם.

מתאימים את המטבח לגינה

מטבחי חוץ לגינה, הם פתרון מעולה למשפחות שיש להן גינה והן רוצות להשתמש בה גם לעריכת ארוחות. במקום להתרוצץ פנימה והחוצה (מה שעלול להיות מייגע מאוד) ולהעביר כלים וסירים החוצה, אין קל יותר מלמקם מטבח באמצע הגינה, מאלומיניום, ולתפעל אותו באירועים המשפחתיים האלה.

אפשר לתכנן אותו בהתאם לצרכים שלכם, כך שהוא יוכל לשרת אתכם בצורה קלה ופשוטה. תפקידו של מטבח, הוא להקל על מלאכת הבישול ולכן התכנון שלו צריך להיות חכם והגיוני. אל תאחסנו את התבלינים למטה עמוק, כי אחר כך תהיו עייפים רק מלהוציא מהם כל פעם תבלין אחר. גם ההיררכיה של האחסון כולו צריכה להתבסס על ההיגיון של מלאכת הבישול. 

חזרה לדף הבית

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ

מאמרים בנושא ריהוט ומטבחים

עיצוב מטבחי חוץ

מטבחי חוץ מחירים

היום יותר קל מאי פעם, להגיע למחיר הנכון של המוצר הנכון. בואו נדבר על הטרנד העולה בכל גני האירועים למיניהם- מטבחי חוץ, ונוביל אתכם צעד

קרא עוד »
מטבחי חוץ נילסן ישראל nielsen.co.il

מטבח גינה נירוסטה

נירוסטה הוא חומר מועדף שמאז ומתמיד היה משטח מושלם עבור הרבה מאוד מטבחים. בקולקציית המטבחים של נילסן ישראל, מככבים מטבח גינה נירוסטה שהוא החלום האולטימטיבי

קרא עוד »
חזית עץ מצופה

מטבח חוץ מתצוגה 

מטבחי חוץ הם הפתרון הכי חדשני היום, לגני אירועים, מסעדות ובתי קפה שיש להם גם חצר. עד היום בגני אירועים לדוגמה, היו נוהגים לשנע את

קרא עוד »
מטבחי חוץ נילסן ישראל

מטבחי חוץ לגינה

לפני כ-25 שנה חלה מהפכת הדיור הגדולה שיצרה את הישובים הכפריים: מודיעין, מכבים, רעות. אליהם הצטרפו אחר כך פרדס שנה, בת חפר ועוד היד נטויה

קרא עוד »