מטבחי חוץ למרפסת

מטבחי חוץ אלומיניום נילסן

אחד הדברים שאנשים מאוד אוהבים לעשות בעיקר בקיץ, זה לאכול ארוחת ערב במרפסת הבית שלהם, כשהערב יורד ואתו לעתים גם החום, ובריזה קלה מנשבת. לאכול במרפסת זו חוויה שונה מאשר לאכול במטבח או בפינת האוכל. זה נותן הרגשה שיושבים בחוץ, כמו למשל בבית קפה. זו תחושה שונה לגמרי.

זאת הסיבה שהרבה מאוד אנשים לא מוותרים על מרפסת, כאשר הם קונים דירה. הם אוהבים לשבת בערב במרפסת, ואפילו בחורף. אין כמו מראה של גשם מטפטף וריחו של הסתיו. אבל הישיבה במרפסת מחייבת התארגנות. אנחנו חיים היום בעידן שאנחנו לא אוהבים להתאמץ לחינם ומוכנים להשקיע כדי שיהיה לנו נוח.

הטרנד האחרון במרפסות ובגינות גג, הוא מטבח חוץ. זהו מטבח חיצוני עשוי בדרך כלל מאלומיניום אשר משרת את המקום בו הוא נמצא קרי- המרפסת או הגג. מטבחי חוץ למרפסת הם היום המילה האחרונה. 

מטבחי חוץ למרפסת של הפנטהאוז

אנשים שגרים בדירה, לא מכירים את ההרגשה של לגור בפנטהאוז. להיות מעל כולם, עם מרפסת ונוף משלכם. ישיבה על גג של פנטהאוז מגישה לכם את כל הנוף בפרטיות שלכם. רבים מבעלי הפנטהאוזים, נוהגים גם לארח עליהם ולאכול שם עם בני המשפחה. בדרך כלל זהו המקום הכי מועדף על כולם. האוויר הכי טוב, מסביב אדניות עם פרחים, מי צריך יותר מזה?

כאשר מדובר בפנטהאוז, סביר להניח שהמטבח הביתי נמצא בקומה הראשונה. אז בואו ונאמר חד משמעית, אם רוצים לארגן ארוחות על הגג והמטבח נמצא בקומה ראשונה יש בעיה וחייבים לפתור אותה.

בעלי פנטהאוזים רבים, אימצו את הפתרון האולטימטיבי של המטבחים על גגות, מטבחי חוץ למרפסת או לגג מאלומיניום. לא משנה כמה גשם ירד עליו הוא לא מחליד, לא מעלה קורוזיה, לא דוהה ולא דורש גם שום תחזוקה מיוחד. זוהי ההעדפה הברורה היום של כולם. 

מטבחי חוץ למרפסת בהתאמה אישית

אלומיניום הוא חומר מהטבע ולכן מטבחי חוץ למרפסת יכולים להחזיק מעמד בכל מזג אוויר. יש מטבחים שאפשר להזמין בהזמנה אישית, עם תכנון שאתם רוצים למטבח שלכם. כל לקוח יכול ללכת על איזה עיצוב שהוא רוצה ולקבל את מספר הדלתות, הכיורים או תאי האחסון באופן שהוא רוצה. מקרר קטן, גדול, משטח גדול, תנור ועוד. כדי להבין מה אפשר להזמין אפשר להסתכל בקטלוג של מטבחי חוץ תמונות. 

כאשר מאחסנים מזון במטבח אלומיניום, הוא שומר על הטריות שלו. אלומיניום לא מגיב ללחות ורטיבות ולכן, חלילה אין בו הצטברות של חיידקים, סדקים או נפיחות. הוא מאוד מתאים לאחסון מזון וגם לבישול. 

היום מדובר על מטבח העתיד, ויש כאלה שלא רוצים אותו רק במרפסת, הם רוצים אותו גם בתוך הבית שלהם. מראהו היוקרתי, החדשני והאסתטי עושה לכם חשק להתחיל לאכול, וזה אומר שהגיע זמן הבישול. 

חזרה אל נילסן ישראל

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ

מאמרים בנושא ריהוט ומטבחים

עיצוב מטבחי חוץ

מטבחי חוץ מחירים

היום יותר קל מאי פעם, להגיע למחיר הנכון של המוצר הנכון. בואו נדבר על הטרנד העולה בכל גני האירועים למיניהם- מטבחי חוץ, ונוביל אתכם צעד

קרא עוד »
מטבחי חוץ נילסן ישראל nielsen.co.il

מטבח גינה נירוסטה

נירוסטה הוא חומר מועדף שמאז ומתמיד היה משטח מושלם עבור הרבה מאוד מטבחים. בקולקציית המטבחים של נילסן ישראל, מככבים מטבח גינה נירוסטה שהוא החלום האולטימטיבי

קרא עוד »
חזית עץ מצופה

מטבח חוץ מתצוגה 

מטבחי חוץ הם הפתרון הכי חדשני היום, לגני אירועים, מסעדות ובתי קפה שיש להם גם חצר. עד היום בגני אירועים לדוגמה, היו נוהגים לשנע את

קרא עוד »
מטבחי חוץ נילסן ישראל

מטבחי חוץ לגינה

לפני כ-25 שנה חלה מהפכת הדיור הגדולה שיצרה את הישובים הכפריים: מודיעין, מכבים, רעות. אליהם הצטרפו אחר כך פרדס שנה, בת חפר ועוד היד נטויה

קרא עוד »